De basis van een goede samenwerking
Curatex heeft met haar experten een samenwerkingspact. Dit samenwerkingspact heeft als doel om zakelijke - en beroepsregels kwalitatief en deontologisch uit te voeren volgens de visie van Curatex.
De partners van Curatex zullen volgende zaken in acht nemen bij de uitvoering van de overeenkomst:
1. Respecteren van de visie en waarden van de opdrachtgever kenbaar gemaakt via mail, website,
offerte of welke drager ook van de opdrachtgever
2. Komen gemaakte afspraken met opdrachtgever en klanten van de opdrachtgever na
3. Laten toe dat ze jaarlijks geëvalueerd worden om te zien of zakelijke-en beroepsregels werden
nageleefd
4. Volgen jaarlijks minimum 1 opleiding binnen hun vakgebied en bezorgen jaarlijks een updated cv
aan de opdrachtgever
5. Aanvaarden onze workflow processen te implementeren in hun aanpak en opdrachten
6. Houden op inzichtelijke wijze activiteiten, uurbestedingen in dossiers bij per klant en zullen deze
op eenvoudige aanvraag ter beschikking geven
7. Laten toe om inzicht te verlenen in de beheerde dossiers en documenten die eigendom zijn en blijven
van de opdrachtgever. Deze dossiers of opdrachten zullen digitaal overgemaakt worden aan de
opdrachtgever
8. Geven bijkomende uren,indien meerdere expertises binnen een opdracht vereist zijn, op
maandelijkse basis door zodat er zich nooit onaangename verrassingen voordoen mbt
uurbestedingen en facturaties
9. Delen kennis met de opdrachtgever en diens klanten en verstrekken op eenvoudige vraag alle
nodige informatie zodat het project of dossier kan geregeld of afgesloten worden
10. Zijn sociaal geëngageerd en hebben oog voor onze samenleving door positieve deelname waar
mogelijk
11. Komen niet in mekaars dossiers, tenzij mits wederzijds akkoord, en gaan respectvol en eerlijk met
elkaar om en elkaars medewerkers.
12. Beogen een positieve en constructieve samenwerking alsook zijn ze er immer op uit om
gezamenlijk tot een optimaal resultaat te komen en commerciële opportuniteiten te delen
13. Delegeren of besteden geen opdrachten uit, tenzij administratief werk, zonder toestemming van
de opdrachtgever
14. Bewaken hun kwaliteit van dienstverlening
15. Verbinden zich tot een strikte geheimhoudingivm klanteninformatie en beschermen hun data
volgens de GDPR-wetgeving en houden zich aan geldende wetten en reglementen
16. Zullen nooit de klanten van de opdrachtgever zelf noch onder hun vennootschapsnaam
benaderenom opdrachten voor eigen rekening (van de dienstverlener)te bekomen
17. Respecteren de clausules van niet-concurrentiebeding, niet afwervingsbeding,
loyauteitsbeding en confidentialiteitsbeding (verder in overeenkomst gedetailleerd
gespecifieerd)
3. Laten toe dat ze jaarlijks geëvalueerd worden om te zien of zakelijke-en beroepsregels werden
nageleefd
4. Volgen jaarlijks minimum 1 opleiding binnen hun vakgebied en bezorgen jaarlijks een updated cv
aan de opdrachtgever
5. Aanvaarden onze workflow processen te implementeren in hun aanpak en opdrachten
6. Houden op inzichtelijke wijze activiteiten, uurbestedingen in dossiers bij per klant en zullen deze
op eenvoudige aanvraag ter beschikking geven
7. Laten toe om inzicht te verlenen in de beheerde dossiers en documenten die eigendom zijn en blijven
van de opdrachtgever. Deze dossiers of opdrachten zullen digitaal overgemaakt worden aan de
opdrachtgever
8. Geven bijkomende uren,indien meerdere expertises binnen een opdracht vereist zijn, op
maandelijkse basis door zodat er zich nooit onaangename verrassingen voordoen mbt
uurbestedingen en facturaties
9. Delen kennis met de opdrachtgever en diens klanten en verstrekken op eenvoudige vraag alle
nodige informatie zodat het project of dossier kan geregeld of afgesloten worden
10. Zijn sociaal geëngageerd en hebben oog voor onze samenleving door positieve deelname waar
mogelijk
11. Komen niet in mekaars dossiers, tenzij mits wederzijds akkoord, en gaan respectvol en eerlijk met
elkaar om en elkaars medewerkers.
12. Beogen een positieve en constructieve samenwerking alsook zijn ze er immer op uit om
gezamenlijk tot een optimaal resultaat te komen en commerciële opportuniteiten te delen
13. Delegeren of besteden geen opdrachten uit, tenzij administratief werk, zonder toestemming van
de opdrachtgever
14. Bewaken hun kwaliteit van dienstverlening
15. Verbinden zich tot een strikte geheimhoudingivm klanteninformatie en beschermen hun data
volgens de GDPR-wetgeving en houden zich aan geldende wetten en reglementen
16. Zullen nooit de klanten van de opdrachtgever zelf noch onder hun vennootschapsnaam
benaderenom opdrachten voor eigen rekening (van de dienstverlener)te bekomen
17. Respecteren de clausules van niet-concurrentiebeding, niet afwervingsbeding,
loyauteitsbeding en confidentialiteitsbeding (verder in overeenkomst gedetailleerd
gespecifieerd)